Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Beta nieuwe website gelanceerd door Bazaar of Magic!

eerste pagina  vorige pagina  1  2  3  4  5  6  7  8   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Online MarcelN MarcelN heeft loyalty level 20 17-10-2017 om 15:38
Quote reactieReport reactie
Yes! Gaat helemaal top nu!
Online ZoveelKaas ZoveelKaas heeft loyalty level 0 18-10-2017 om 00:29
Eerste impressie: Top!
Mooie lay-out, overzichtelijk Ún makkelijk te gebruiken! Kijk er naar uit om het meeste uit deze site te halen :-)
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 18-10-2017 om 08:13
[quote forum=134358]
Eerste impressie: Top!
Mooie lay-out, overzichtelijk Ún makkelijk te gebruiken! Kijk er naar uit om het meeste uit deze site te halen :-)
Check de tracker knop rechts onder dan blijf je lekker bij :)
Veel plezier!
Offline sibrand sibrand heeft loyalty level 2 18-10-2017 om 08:22
Sinds vandaag kan je plotseling producten niet meer sorteren van prijs laag naar hoog.
Met kaarten werkt dit nog wel.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 18-10-2017 om 12:27
[quote forum=134362]
Sinds vandaag kan je plotseling producten niet meer sorteren van prijs laag naar hoog.
Met kaarten werkt dit nog wel.
Welke pagina? Net even gekeken bij kaarthoesjes werkt het nog?
Offline SimonVanHoudt SimonVanHoudt heeft loyalty level 16 18-10-2017 om 12:33
Voor zover ik zag werkt het sorteren in het algemeen bij de categoriŰn Magic packs en Magic decks niet, maar bij accessoires en merchandise wel.
Offline Doyle Doyle heeft loyalty level 14 19-10-2017 om 13:03
Kijk ik er gigantisch overheen? Of is er geen optie om haves en wants als een lijst neer te zetten in plaats van als plaatjes? Het is echt super onoverzichtelijk om 100+ plaatjes te zien, mijn voorkeur gaat uit naar een lijst zoals je op de oude site kan hebben (en dan over een kaartnaam kan hooveren om het plaatje te zien).
Is die optie er al en zie ik hem niet? Of is deze er niet, en zo nee, komt deze nog wel?
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-10-2017 om 13:27
Volgens mij is die er nog niet nee. Ik zal het aankaarten (plus, de developer kijkt ook in dit topic :)).
Offline Morph Morph heeft loyalty level 20 19-10-2017 om 14:18
Wat ik zelf het meeste mis is een duidelijk overzicht van de Community activiteit .
forums, kaartcommentaar, Deckcommentaar, etc..

Nu weet ik dat de tracker er is aan de rechterkant echter staan hier maar de laatste 6 actieve topics, en bij Commentaar staan alle Deck-Kaart-product commentaar door elkaar, en slechts de laatste 6, je kunt ook niet doorklikken op "commentaar" om alle laatste kaartcommentaar te zien bijvoorbeeld. (kun je bij Forums wel bijvoorbeeld)

Ik zou het makkelijk vinden als er op de balk waar nu "Losse Kaarten - Magic Packs - Magic Decks etc." een knop met Community zou komen, en dat je dan een pagina krijgt waar een groot overzicht komt met de laatste Communitie activiteit, zoiets als de tracker maar dan uitgebreid, met de laatste 12 forum topics, en laatste 12 kaart commentaar en dergelijke.

Misschien is dit er al en kijk ik er overheen? Of zou zoiets gebouwd kunnen worden?
Offline bunnynut bunnynut heeft loyalty level 3 19-10-2017 om 14:26
Ziet er top uit, echt een hele verbetering met de vorige website.
Complimenten
Offline vanmaanen vanmaanen heeft loyalty level 6 19-10-2017 om 14:42
Ziet er mooi uit, frisser en overzichtelijker.

Wanneer wordt de 'oude' site helemaal omgehangen naar de nieuwe? Kan ik mijn haves/wants etc automatisch omzetten?
Offline developer developer heeft loyalty level 0 19-10-2017 om 14:52
[quote forum=134429]
Kijk ik er gigantisch overheen? Of is er geen optie om haves en wants als een lijst neer te zetten in plaats van als plaatjes? Het is echt super onoverzichtelijk om 100+ plaatjes te zien, mijn voorkeur gaat uit naar een lijst zoals je op de oude site kan hebben (en dan over een kaartnaam kan hooveren om het plaatje te zien).
Is die optie er al en zie ik hem niet? Of is deze er niet, en zo nee, komt deze nog wel?
Deze optie is er nog niet, staat wel hoog bij mij op de prioriteitenlijst

[quote forum=134433]
Wat ik zelf het meeste mis is een duidelijk overzicht van de Community activiteit .

Nu weet ik dat de tracker er is aan de rechterkant echter staan hier maar de laatste 6 actieve topics, en bij Commentaar staan alle Deck-Kaart-product commentaar door elkaar, en slechts de laatste 6, je kunt ook niet doorklikken op "commentaar" om alle laatste kaartcommentaar te zien bijvoorbeeld. (kun je bij Forums wel bijvoorbeeld)

Ik zou het makkelijk vinden als er op de balk waar nu "Losse Kaarten - Magic Packs - Magic Decks etc." een knop met Community zou komen, en dat je dan een pagina krijgt waar een groot overzicht komt met de laatste Communitie activiteit, zoiets als de tracker maar dan uitgebreid, met de laatste 12 forum topics, en laatste 12 kaart commentaar en dergelijke.

Misschien is dit er al en kijk ik er overheen? Of zou zoiets gebouwd kunnen worden?
Deze optie is er nog niet, maar ik zet hem op mijn lijst van dingen om naar te kijken

[quote forum=134435]

Wanneer wordt de 'oude' site helemaal omgehangen naar de nieuwe? Kan ik mijn haves/wants etc automatisch omzetten?
Er is nog geen specifieke datum vastgesteld, maar het gaat zeker mogelijk worden om je haves/wants vanuit de 'oude' site te importeren.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-10-2017 om 14:53
[quote forum=134433]

Je kunt in de tracker op de oranje balken klikken om naar het overzicht daarvan te gaan.

[quote forum=134435]

Het automatisch overzetten is nog niet klaar, maar gaat wel komen. We gaan absoluut helemaal over naar de nieuwe site, maar dat gaat nog wel even duren. Maar ik denk dat de nieuwe BoMpunten regel wel flink gaat helpen :).

En aan iedereen: stap over naar de nieuwe site! Ja, het is even wennen. Nee, niet alles werkt precies hetzelfde. Maar oh boy als je gewend bent, dan wil je niet meer terug.

Ik moet soms nog terug naar de oude site omdat een paar moderatordingen nog niet werken op de nieuwe site, en dat gaat tegenwoordig altijd met tegenzin :).
Offline Morph Morph heeft loyalty level 20 19-10-2017 om 15:07
[quote forum=134437]
Je kunt in de tracker op de oranje balken klikken om naar het overzicht daarvan te gaan.

Dat werkt bij de knop "Commentaar" dus niet :)
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-10-2017 om 15:11
Aha! Die gaat op de lijst :)

Ik heb een modpagina waar wel een lijstje staat, vandaar dat ik hem nog niet had gemist :)
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 19-10-2017 om 15:21
Quote:

Het automatisch overzetten is nog niet klaar, maar gaat wel komen. We gaan absoluut helemaal over naar de nieuwe site, maar dat gaat nog wel even duren. Maar ik denk dat de nieuwe BoMpunten regel wel flink gaat helpen :).

En aan iedereen: stap over naar de nieuwe site! Ja, het is even wennen. Nee, niet alles werkt precies hetzelfde. Maar oh boy als je gewend bent, dan wil je niet meer terug.

Ik moet soms nog terug naar de oude site omdat een paar moderatordingen nog niet werken op de nieuwe site, en dat gaat tegenwoordig altijd met tegenzin :).

Net weer eens op de nieuwe ingelogd en eens dat het er heel mooi uitziet. Als de haves/wants conversie gerealiseerd is ben ik over.

Ook eens met Doyle dat het onoverzichtelijk is om 100+ plaatjes te zien bij haves/wants. Een lijst (of kleine plaatjes/thumbnails?) kan veel schelen.

Is er trouwens een reden dat kaartcommentaar en productcommentaar gebundeld is in de tracker?

Oh ja, nog een vraag. Is er ook ergens een link naar alle producten in de sale/aanbieding? Zie ik ook niet zo snel.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Dordledum op 19-10-2017 om 16:01
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-10-2017 om 16:10
Volgens mij niet voor alle producten. Wel per categorie, bv hier:

http://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/losse-boosters/8450

Links kun je daar sale aanklikken.

Die andere commentaren ziet onze developer vanzelf, dan wordt daar over nagedacht :)
eerste pagina  vorige pagina  1  2  3  4  5  6  7  8   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal