Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Introductie: Jordy (Regio Beverwijk)

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Online Jordyvdlans Jordyvdlans heeft loyalty level 1 12-02-2018 om 21:37
Quote reactieReport reactie
Avé!

Ik ben Jordy, 21 jaar, en woonachtig in Beverwijk en omgeving.
Ik speel sinds 2 maanden Magic, maar ik heb al wat oudere kaarten (2006-ish).
Ik speel al een aantal jaar Warhammer, maar een actieve, vriendelijke groep Magic spelers heeft mij overgehaald om ook hiermee aan de slag te gaan!

Ik vind het verzamelen van waanzinnige art het leukste, en commander format spreekt mij het meeste aan op het moment.
Ik ben in bezit van alle 4 de commander 2017 decks, en heb deze gelijk in hoesjes gestopt. (Een goed begin is het halve werk, zeg maar. (angel) )

Verder probeer ik een leuke casual deck te maken met vampires. Vooral de vampires van de laatste sets vind ik erg tof, met name deze twee legendaries!

Elenda, the Dusk Rose Vona, Butcher of Magan

Verder hoop ik gewoon super veel leuke potjes te spelen in de nabije toekomst, en een paar vette kaarten te ruilen.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Jordyvdlans op 12-02-2018 om 22:07 (Grammatica veranderd)
Online Saint Saint heeft loyalty level 16 12-02-2018 om 22:52
Goed verhaal. :)
Welkom op de BoM en voel je vrij om vragen te stellen en je decks up te loaden!
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 13-02-2018 om 09:43
Hoi Jordy! Van harte welkom bij het Bazaar of Magic forum! Magic is cool, Commander is cool en Warhammer zal dat vast ook zijn :p. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met Magic spelen en aarzel geen seconde om hier (regel)vragen te stellen en je deckbrouwsels te delen, we helpen je met heel veel plezier verder!
Offline Blasty Blasty heeft loyalty level 20 13-02-2018 om 15:12
Welkom Jordy en veel plezier op het forum!
Offline Magicfreak Magicfreak heeft loyalty level 7 13-02-2018 om 18:51
Welkom! Wat leuk dat er de laatste tijd zoveel nieuwe magicers bij komen (rofl)
Online Jordyvdlans Jordyvdlans heeft loyalty level 1 13-02-2018 om 18:56
Bedankt allemaal! :)
Ik ben ondertussen druk bezig met deckjes bouwen, ik zal spoedig een deck posten. :)

Ik had wel gelijk een vraag: Hoe kom ik snel op deze pagina? Is er ergens voor het forum een snelle manier om te navigeren / naar mijn topics te gaan?
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 13-02-2018 om 20:51
Check je bomspot (klik op je naam :))
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal