Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

BoM punten overgezet?

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline jesse0272 jesse0272 heeft loyalty level 1 17-10-2017 om 18:37
Quote reactieReport reactie
Goedendag allemaal,

http://prntscr.com/gykxpx

Ik vroeg me af of dit klopt want ik zie dat zijn mijn oude BoM punten hebben weg gehaald en om de nieuwe winkel te vieren geven ze er 50 gratis weg? waar zijn oude punten dan heen?

Of klopt het toevallig dat 185 punten gelijk staan aan 50 van de nieuwe punten?
Offline hallowman3 hallowman3 heeft loyalty level 20 17-10-2017 om 19:00
Als het goed is heb je een e-mailtje gekregen waarin inderdaad staat dat het bom-punten systeem veranderd is. Check je mail en als je dan nog vragen hebt kan iemand vast je helpen.
Offline sbelfroid sbelfroid heeft loyalty level 1 17-10-2017 om 19:18
in de mail lees ik dat je BOM punten (na trouwens wel verhoogd te zijn met oudere bestellingen van niet single kaarten) omgezet worden in krediet als je inlogt op de nieuwe site.
Je krijgt dan 50 punten als welkom op de nieuwe site. Vandaar 50 punten
Offline jesse0272 jesse0272 heeft loyalty level 1 17-10-2017 om 19:18
Ik zie het naast mijn 50 punten zijn 185 punten om gerekend naar 1.85 euro.
Offline nederland439 nederland439 heeft loyalty level 9 17-10-2017 om 23:42
Bij mij staan de oude bompunten als winkeltegoed in mijn account. Daarnaast heb ik 50 punten gekregen als welkom voor de nieuwe site. Mijn oude punten zijn dus niet verloren gegaan.

Wel mooi overigens dat bompunten die je vanaf nu spaart meer waard worden, al zijn ze ook iets moeilijker te krijgen. Je kunt ze nog steeds inwisselen voor 100 punten (per 300 punten) voor 1 euro winkeltegoed. Maar je hebt nu ook interessantere mogelijkheden.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 18-10-2017 om 00:15
Check je account op de nieuwe site. Daar staat je winkeltegoed :)
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 18-10-2017 om 08:02
Hier kun je je winkeltegoed zien :)
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/account/overview

Dat zie je bij het afrekenen ook weer terug :)
Offline Darksoul93 Darksoul93 heeft loyalty level 20 18-10-2017 om 12:12
Om mijn vraag te echo'en: betekent dat dat ik nu verplicht ben om op de nieuwe site iets te bestellen als ik mijn winkeltegoed wil gebruiken? Ik zie op de huidige (oude) site namelijk geen optie om dat winkeltegoed in te zetten, tenzij ik er overheen kijk. Ik wilde namelijk net mijn BoM-punten gebruiken bij een bestelling, maar dat lukt nu dus niet meer...
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 18-10-2017 om 12:18
Ja, als je BoMpunten wil gebruiken die je al had, dan moet dat op de nieuwe site. Kun je die meteen testen (hij is echt veeeeel beter :)).
Offline thewoodcutter thewoodcutter heeft loyalty level 18 18-10-2017 om 12:18
Volgens mij kan je ook rustig bestellen op de nieuwe site? Toch? Of is er iets wat daar niet te krijgen is, maar wel daar.
Je oude bompunten zijn omgezet naar winkel tegoed op de nieuwe site (tenminste die van mij zijn dat zeker).
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal