Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Build Your Card #75

eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline TheRobinros TheRobinros heeft loyalty level 20 12-05-2017 om 20:38
Quote reactieReport reactie
Hier mijn inzending:

Wat een draak van een kaart... Ik zou met hem de draak niet steken.
Die was (d)raak.
<\grap-mode>
Offline Blizzardfox Blizzardfox heeft loyalty level 9 13-05-2017 om 19:09
Die Monk is wel heel erg OP, je hoeft hem een kleine buff te geven en hij beukt alles kapot, ik zou eerder sommige ability's naar creatures laten gaan, inplaats van en players.

Dan balanceer je het een beetje, maar nu is het echt een OP ding.
Offline TheRobinros TheRobinros heeft loyalty level 20 13-05-2017 om 20:23
Ik ben nog niet heel erg overtuigd... het is een 2 mana creature dat moet blijven liggen en je een kaart en je derde beurt kost om schade te doen aan een speler.

De eerste ability is goed (en doet ook alleen schade aan creatures ;)) maar zeker niet overpowered op een 2-drop die sowieso removal-target nummer 1 op het veld is.

Met de tweede ability, als je een 7 mana draak op hand hebt, is dat 14 schade aan een speler op beurt 3, klopt. Boros Reckoner en Nahiri's Wrath doen ongeveer hetzelfde ook, inclusief eenzijdige boardwipe op beurt 4. Er zijn zat andere 2-kaart combo's waar je je hele beurt 2 en 3 voor nodig hebt die net zo goed zijn.

De derde ability is meer schattig :)

Dus: zeker een sterke kaart die removal hoort te vangen als hij landt, maar echt OP niet echt I guess? Maar ik heb er zelf niet mee gespeeld.
Offline LeKrutes LeKrutes heeft loyalty level 19 13-05-2017 om 21:31
Die monk is sic. Met een Draco schiet je gewoon 32 damage.
Offline TheRobinros TheRobinros heeft loyalty level 20 13-05-2017 om 22:46
Dat zou wel een bijzonder awesome kill zijn en is erg sterk. Maar om consistent iemand te vermoorden moet je dus een deck vol met hele dure draken spelen, compleet dode kaarten in een beetje snelle matchups. En dan hopen dat je 1/1 het een beurt overleeft. Point taken, maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij OP is.
Offline bartist bartist heeft loyalty level 15 14-05-2017 om 20:00
@Blizzardfox: de kaart in de link en de kaart die je hebt neergezet hebben twee verschillende cost voor de activated ability.
Welke van de twee is het (1 ManaRed Mana of 1 ManaRed ManaRed Mana)?
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 15-05-2017 om 08:22
Gol Hah Dov 1 ManaBlue/Red Mana

Instant Dragons of Tarkir Uncommon

Gain control of target Dragon until end of turn. Untap it.
It gains haste until end of turn.

"Your Voice bends the very stones to your will.
As it gains power even dragons must do your bidding."

Uitleg blaat
Een simpel design gebaseerd op de nodige "jat een creature tot het einde van de beurt" kaarten.
De inspiratie komt (uiteraard) van Skyrim, met deze shout kun je een Dragon onder controle en er op vliegen krijgen tot je er van af stapt. Meestal vallen ze je daarna ook weer aan.
Instant speed omdat het een shout is, die kun je wel even snel roepen (en geeft leuke opties mbt tot combat). De manacost op deze is erg laag vanwege de gelimiteerde creature optie.
Uncommon omdat dit vrij gangbaar is voor dit soort kaarten. Blue/Red Mana vanwege het feit dat de controle niet vrijwillig is (rood), maar het is wel bewuste, en geen impulsieve, keuze (blauw)

Opmerking: In het spel kan je er in principe elk creature voor een korte tijd mee temmen, maar dat heb ik eruit gelaten omdat anders het design te gecompliceerd wordt.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Eclavyrr op 15-05-2017 om 14:38
Offline bartist bartist heeft loyalty level 15 18-05-2017 om 13:41
*tromgeroffel voor de spanning*
Offline Pelgrim1994 Pelgrim1994 heeft loyalty level 9 19-05-2017 om 09:44
Quote:
bartist 18-05-2017 om 13:41
*tromgeroffel voor de spanning*

Blijft wel spannend met dat tromgeroffel :p
Offline Darksoul93 Darksoul93 heeft loyalty level 20 19-05-2017 om 17:04
Sorry voor de vertraging mensen, ik heb het echt enorm druk op het moment. Omdat ik anders zondag pas aan uitgebreide feedback toekom doe ik het nu maar even in verkorte vorm.

Leuke inzendingen allemaal, grappig hoe divers ze ook zijn. Voor mij steken er echter drie kaarten boven de rest uit:

- Bartist met Damians Brood
Hoewel het een 'vrij standaard' rode draak is vind ik het design echt per-fect. Zo'n kaart zou zo in het echt geprint kunnen worden. Goed in balans, simpel, clean, goede naam, weer een leuke mechanic verzonnen. Supertof.

- Kolonelnick met Fraermied the Strong Minded
Dit is het soort kaart waarop ik al hoopte, een draak die (zeker qua kleuren) afwijkt van de standaard draken. Dit is dan ook precies hoe ik een Bant draak voor me zou zien. Fraai ontwerp, mooi in balans, gave naam en flavor. Take note Wizards!

- Pelgrim1994 met Dragon Rider
Simpele designs scoren bij mij altijd beter, zo ook deze. Gewoon een goed design met mooie flavor. Prima uncommon die me zeker speelbaar lijkt in een Limited omgeving met veel draakjes!

Eervolle vermeldingen voor Eclavyrr (met Gol Hah Dov) vanwege de Skyrim reference en MarcelN (met Where Only Dragons Dare) voor de dappere poging om een Tribal achtig landje te ontwerpen :)

Er kan er echter maar een de winnaar zijn van ByC 75. En die winnaar is...

... bartist met Damians Brood! Het design is te perfect om niet te belonen met de zege. Gefeliciteerd :)
Offline bartist bartist heeft loyalty level 15 19-05-2017 om 22:55
Ow, awesome! Heb weer een keer gewonnen! Dank je Darksoul93!

Ik post morgenochtend de nieuwe ByC!
eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal