Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Chat topic

eerste pagina  vorige pagina ... 51  52  53  54  55  56  57   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-02-2018 om 11:30
Quote reactieReport reactie
Zaterdagavond wat Magic gespeeld, lekker gecommanderd. Laatste pot speelde ik met mijn Breya Energy Thopter deck, dat lekker van start ging maar even grondig afgeremd werd door een goed getimede Vandalblast. Ik weer langzaam opbouwen, speelt de Merfolk speler plots een Awakening. Op zich geinig, maar ho-ly shit wat ging daardoor de Feldon of the Third Path speler hard af. Hij kon Feldon in elke beurt activeren en hield daarmee het bord zwaar onder controle, omdat hij zowel Siege-Gang Commander als Bogardan Hellkite had. Maar wat echt de doodsklap was, was een Hoard-Smelter Dragon die mijn volledige nonland bord opruimde :). Oh well, was mooie pot om Felden even hard los te zien gaan :d.
eerste pagina  vorige pagina ... 51  52  53  54  55  56  57   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal