Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Commander channels

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline LeKrutes LeKrutes heeft loyalty level 19 11-01-2018 om 09:13
Quote reactieReport reactie
Ik was benieuwd naar welke channel jullie allemaal kijken om commander te bekijken of wat vinden jullie leuk of minder leuk vinden aan de onderstaande channels.

Ik heb geregeld wel eens een uurtje vrij en dan kijk ik een stukje van een van de volgende channels:
The Command Zone:
Algemeen praten zijn vooral over hoe je een betere commander speler kunnen worden. Kijk vooral de aflevering met Commander template. Dit geeft veel informatie hoe je deck in 9 van de 10 gevallen consistenter zal lopen.
Een onderdeel hiervan is ook Game Knights. 1x per maand wordt hier een film van gerealesed. Voor Commander zelf zijn ze redelijk competitief. Het is altijd wel een blast om te kijken.
https://www.youtube.com/channel/UCLsiaNUb42gRAP7ewbJ0ecQ

Commander VS van StarCityGames:
Prima om een leuk potje 4 man multiplayer commander te zien 1x per week wordt er een aflevering gereleased. Ondertussen zijn ze bij seizoen 10 aangekomen. Zijn wel leuke potten. Maar soms worden er plays gemaakt die mij niet helemaal duidelijk zijn. Verder is er een punten systeem om te bepalen per seizoen wie de beste speler is van het seizoen. Dit mist net beetje de Funs en Giggels gehalte wat de volgende channel wel heeft.
https://www.youtube.com/watch?v=oeb4SLCaUes

Commanderclash van MTGGoldfish:
Dit is een gezellig niet geforceerd groepje vrienden die op een budget een commander pot speelt. Ik vind dit hier wel mooie potjes worden gespeeld. Voornamelijk omdat er echt onbewust duidelijk verschillen zitten tussen de spelers en hoe zij spelen. Er is er een die altijd een die janky wacky combo speelt en natuurlijk een duidelijke agro speler en zo zijn er nog een aantal. Dit wordt gespeeld op MTG Online en volgens mij wordt er 1x per week een pot gereleased.
https://www.youtube.com/watch?v=OQv2d3bpP3g

Om leuke potten commander te bekijken zou ik naar Commanderclash kijken.
Voor informatie om een betere speler te worden. Zou ik naar de command zone kijken.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 11-01-2018 om 09:36
Ik denk niet dat ik het vol zou houden om naar een MTG Online match te kijken, zelfs niet als het Commander is :).

Van die andere twee ben ik ook groot fan. Commander VS zet ik meestal op 1,5x snelheid aan, dan zijn ze nog net te verstaan :d.

The Professor van Tolarian Community College heeft ook wat Commander video's, al is dat meer achtergrond en uitleg en geen gameplay.

Command Zone luister ik als podcast als ik naar werken huis reis, evenals de podcast van Commanderin' , Drive to Work van Mark Rosewater en Commander's Brew (budget podcast).

Ik luisterde ook Limited Resources, maar sinds mijn reistijd korter is geworden luister ik alleen nog maar naar de set reviews.

Ik heb ook CommanderCast gedownload, maar die luister ik niet altijd. Wel ok, maar staat onderaan m'n lijstje en ik kom er niet echt aan toe :).

Ik ben zeer groot fan van Commanderin' met CommandZone er vlak achteraan.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 19 11-01-2018 om 10:58
Ik luister naast The Command Zone and Commanderin'ook nog Commanders Brew in de auto.

Die blijven (over het algemeen) onder de 50 dollar en hebben het vaak over leuke gumball kaarten :)
Offline Teferi Teferi heeft loyalty level 4 11-01-2018 om 20:17
Ik hou van top 10 filmpjes dus MTG Muddstah is één van mijn favorieten. Fijne stem om naar te luisteren en leuk om inspiratie op te doen voor het brewen van decks. Ik kijk echter wel meer naar zijn top 10 filmpjes dan zijn matches, dus daar durf ik niet over te oordelen.

Verder volg ik veel Instagram accounts gerelateerd aan commander, maar dit zijn geen video's.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Teferi op 11-01-2018 om 20:19
Offline JEV JEV heeft loyalty level 10 12-01-2018 om 00:08
Ik vind Budget MTG Decks wel leuk om af en toe naar te kijken. Vaak wat anders dan de gangbare uitvoeringen van EDH decks.
Bbm0Z-U9ehQy" target="_blank" class="forum-link">https://www.youtube.com/watch?v=CkVpkeUfofg&list=PLxpwtUT2AMsfTdJTGn8xdBbm0Z-U9ehQy

Maar in het algemeen, ik ben niet zo van het kijken, lees meer af en toe wat op Reddit.
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal