Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Commander: Kaart van de dag (gesloten)

eerste pagina  vorige pagina ... 91   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 13 01-05-2017 om 21:20
Quote reactieReport reactie
Ik vind 'm wel geinig. Ik heb er wel eens over geklaagd, maar ik ben ook een zeikerd soms. Met de gigantische mana investering is het een flinke gok. En zolang je zelf ook genoeg Toughness aan blockers hebt ga je niet meteen dood.

Gevaarlijk om deze te hebben zonder sac. outlet: Heb 'm een keer misbruikt met Act of Treason en Rite of Consumption. :d
Offline JT JT heeft loyalty level 20 01-05-2017 om 21:49
Over Fog Bank

Quote:
MagnusMagicus 20-04-2017 om 12:56
Volgens mij waren we nog in gesprek over Manabarbs, maar aangezien de algemene reactie is "wat een stomme kaart" is het overgaan op een andere wellicht geen slecht plan :p.

Blockt veel, en kan helpen om mensen naar andere tegenstanders te laten kijken in plaats van naar jouw, want het is zo zonde anders. Aan de andere kant sterft hij wel aan grofweg alles dat niet combat damage is en werkt hij niet goed tegen trample. Leuke kaart voor beginnende Commanderspelers, maar ik speel hem niet (meer).

Oke... late reactie...
Maar is je Ezuri EDH deck niet meer 'in progress'? Aangezien je zegt dat je de kaart niet meer speelt maar deze wel in dat deck zit? ;)
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 01-05-2017 om 22:36
Nou, ik vond het deck niet zo lekker spelen en wilde het slopen, maar heb het toch nog een 2e kans gegeven :)
Offline goeth78 goeth78 heeft loyalty level 11 02-05-2017 om 09:36
Beest van een kaart, vooral als je hem goedkoop in het spel kan krijgen. Of kopieert of zoiets ...

Geeft direct aan dat ieder deck tegenwoordig wel iets moet kunnen doen tegen Indestructible creatures, deze en ook de Theros/Amonkhet goden zijn anders lastig mee te dealen.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 02-05-2017 om 10:31
Kaart van vandaag:

Gideon, Champion of Justice
Offline Sunitram Sunitram heeft loyalty level 12 02-05-2017 om 10:33
Hadden we de Colossus niet al eens gehad? Hoe dan ook, zonder context ben ik niet de grootste fan van deze kaart. 18 mana is geen onredelijke prijs voor een 20/20 trampling indestructible, maar het betekent wel dat je twee beurten lang niks anders doet dan deze online proberen te krijgen. Met een Master Transmuter op het veld wordt ie dan wel weer interessant. Met zijn 10 mana ook een leuke keuze voor Yidris, Maelstrom Wielder decks. Maar voor heel veel andere commanders ken ik wel leukere manieren om 18 mana te spenderen :)

EDIT: Er was blijkbaar al een nieuwe kaart van de dag. Ik denk dat van alle Gideons die we de afgelopen jaren gezien hebben, deze toch de leukste voor Commander is. Interactie met andere spelers, een verander-in-een-beestje ability die na beurt 5 ook nog interessant is en een potentiële boardwipe. Wel jammer dat ie alle andere PERMANENTS wegjaagt, tho. Die tegenstander moet dan wel heel veel creatures hebben liggen, wil je daarna met alleen Gideon nog het spel willen winnen...

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Sunitram op 02-05-2017 om 10:37
Offline carlovdm carlovdm heeft loyalty level 10 02-05-2017 om 10:53
Ik ben over het algemeen niet erg fan van planeswalkers in commander, omdat ze removalmagneten zijn en (althans in de potjes die ik speel) daardoor niet langer dan 1-2 beurten liggen en relatief weinig doen.

Deze Gideon wordt vaak nogal onderschat, want die loyalty counters kunnen snel en zwaar oplopen en dan exile je inderdaad alle andere permanents. Of dat nou zo leuk is in commander, nah. :) Ik zou hem zelf niet spelen, wit heeft leukere en betere opties qua planeswalkers, al hangt het natuurlijk van je deck af.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 02-05-2017 om 10:55
Ik heb 'm volgens mij wel in een van mijn decks zitten. Het leuke van al die loyalty counters is vooral dat hij niet snel dood gaat aan damage en hard kan meppen. Het is ook een game finisher, al vind ik dat je de -15 niet moet gebruiken als hij niet nog minimaal 10 loyalty overhoudt, zodat je met een dikke 10/10 iedereen even uit het spel kunt schoppen :).

Planeswalkers redden het meestal niet erg lang, dus je moet ze meestal niet spelen met de ultimate in gedachten. Maar soms lukt het wel, en dan is het wel cool :d.
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 02-05-2017 om 11:24
Een wijs man (MagnusMagicus) vroeg mij ooit: "Hoe vaak komt het voor dat je een ultimate van een Planeswalker kan gebruiken in Commander?"

Zonder Doubling Season achtige effecten bijna nooit!
Met die +1 ability kan het bij deze iets sneller, maar toch kan je maar één effect activeren per beurt en alleen in je eigen turn. Dus of extra counters, of indestructible until end of turn, of de ultimate.

Ik vermoed dat in een multiplayer pot, deze unit heel snel weg is voordat hij iets kan doen.

Ik vind over het algemeen Planeswalkers in commander nuttig als hun bovenste 2 abilities iets toevoegen en ze geen al te grote threat vormen. Dan blijven ze een stuk langer liggen.
Offline robbertvanderkleij robbertvanderkleij heeft loyalty level 20 02-05-2017 om 11:39
Quote:
Leuke kaart :). Niet heeeeeel goed, wel heel gaaf :d. Ik speel hem in mijn Ezuri, Claw of Progress Commander deck dat om Walls/defenders draait :p. Zeer nuttige blocker en zelfs als kun je maar 1x meppen met een 20/20 trampler....heerlijk :d.
Ja, jouw colossus was zeer zeker leuk om mee te meppen! Al moest ik m wel zelf monstrous maken :d

Gids vind ik een beetje suf. Ik heb hem wel eens in een tokendeck gespeeld. Wordt gewoon een random dikkerd, omdat mensen weten dat ik de -15 toch niet ga gebruiken en een 20/20 zonder trample is schattig...
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 02-05-2017 om 14:10
Dit topic begint erg lang te worden, dus we gaan in dit topic verder praten over de kaart van de dag.

Dit topic is bij deze op slot!
eerste pagina  vorige pagina ... 91   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Onderwerp gesloten

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal