Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Commander: Kaart van de Dag!

eerste pagina  vorige pagina ... 71  72  73  74  75  76  77  78   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline Roks1983 Roks1983 heeft loyalty level 10 19-02-2018 om 19:18
Quote reactieReport reactie
Onspeelbaar lijkt me wel wat te ver gaan. Okay, het is zeker geen bom maar er zijn zeker decks waar deze nog een welkome aanvulling vormt. Tendershoot Dryad is uiteraard beter, maar waarom niet allebei? :d In een deck rond, ik noem maar wat, Kresh the Bloodbraided is dit een mooie fattie om te saccen en tegelijk bescherming tegen een overdaad aan sacrifice effecten.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-02-2018 om 19:22
Onspeelbaar is niet het goede woord inderdaad. Je hoeft je niet te schamen als je hem speelt. Er zijn alleen diverse andere opties de vaak beter spelen. Maar dit is de granddaddy van de "each upkeep" effecten en hij kan nog steeds hard meppen :)
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 19 20-02-2018 om 09:21
LOL Verdant Embrace (aan een Dreampod Druid), maar Mycoloth ziet er ook wel leuk uit :)
In dezelfde categorie :)
Shrine of Loyal Legions
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 20-02-2018 om 10:01
Die vind ik niet zo boeiend. Sure, er is vast een Myr deck of een artifact deck of een wit deck of een proliferate deck die dit niet onnuttig kan gebruiken, maar ik loop hier niet echt warm voor.
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 20-02-2018 om 10:12
Te nauw denk ik, als je perse artifact creature tokens wilt spammen zijn er betere opties. Voor deze moet je toch wel zwaar in wit zitten om er echt profijt van te krijgen.
Online MarcelN MarcelN heeft loyalty level 20 20-02-2018 om 10:21
Hoewel ik best wel fan ben van dat soort uncommon kleurgelinkte artifact dingens (lekker duidelijk), vind ik deze cycle niet echt heel boeiend. Z'n effect is veel te minimalistisch en zoals Eclavyrr ook al zegt, wanneer je artifact tokens wil poepen zijn er veel betere opties.

Wat ik wel een superduper dikke vette cycle vind is Oketra's Monument en consorten. Auto-includes in mijn monocoloured EDH fetish :p

Gewijzigd Laatst gewijzigd door MarcelN op 20-02-2018 om 10:21
Offline StanleyW StanleyW heeft loyalty level 15 20-02-2018 om 14:55
Quote:
Wat ik wel een superduper dikke vette cycle vind is Oketra's Monument en consorten. Auto-includes in mijn monocoloured EDH fetish :p

Ik speel Oketra's Monument zelfs in mijn mono-rode Lovisa Coldeyes, en die verricht daar wonderen. Kan je nagaan :p
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 14 20-02-2018 om 16:51
Die hele Shrine cycle past qua flavor in mijn decks, maar ik vind ze te slecht. In het geval van deze, specifiek omdat hij colorless tokens maakt, anders was het nog wel geinig geweest misschien. Colorless 1/1 en Crovax, Ascendant Hero, dat werkt niet. xd

Oketra's Monument en consorten zijn awesome! :d
Offline LeKrutes LeKrutes heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 08:56
Geen van de shrines heb ik nog in edh gespeeld. Er zijn vast mensen die ze spelen. Vind dit wel een een van de betere, wil nog eens proberen om 60 kaarten deck hiermee te maken.

Goed wat vinden jullie van:
Mirrorweave
Online Blasty Blasty heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 09:16
Vies met man-landjes of Awakened landjes!
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 09:56
[quote forum=138461]
Vies met man-landjes of Awakened landjes!

Dat is inderdaad wel een goeie truuk zeg. Leuk dus met Noyan Dar, Roil Shaper!
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 21-02-2018 om 10:14
Het werkt niet zo goed met awaken als je zou hopen. Als je een Awakened land heb en je cast Mirrorweave erop, dan worden alle creatures dat land. Maar alleen zoals het op de kaart geprint staat, dus geen creature en zeker ook geen 0/0 creature. Dus op zich zet je alle andere creatures dan 'uit', maar je sloopt niets.

Hij is meer evil op een 0/0 creature met +1/+1 counters, zoals Academy Elite. Als je alle andere creatures daarin verandert, dan zijn het allemaal 0/0 creatures en gaan ze direct dood (behalve als ze van zichzelf toevallig +1/+1 counters hebben).
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 10:21
[quote forum=138466]
Het werkt niet zo goed met awaken als je zou hopen. Als je een Awakened land heb en je cast Mirrorweave erop, dan worden alle creatures dat land. Maar alleen zoals het op de kaart geprint staat, dus geen creature en zeker ook geen 0/0 creature. Dus op zich zet je alle andere creatures dan 'uit', maar je sloopt niets.

Ik vond het juist een mooie play hoor.

Stel: je krijgt een berg elfjes met een overrun naar je hoofd die je niet aankan. Maak dan van alle creatures een kopie van een awakened landje. Dan heeft je tegenstander allemaal getapte landjes, maar geen mana gekregen en geen attacking creatures meer en je kan zelf je eigen creatures die beurt nog tappen voor mana. Hardstikke leuk!
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 21-02-2018 om 10:43
Ja ok, maar dan is het een ingewikkelde Fog, niet een ingewikkelde Day of Judgment die ook indestructible creature meepakt :).
Online JEV JEV heeft loyalty level 10 21-02-2018 om 10:51
4 mana is niet veel, en het levert soms erg leuke momenten op; goede redenen om deze ergens in te stoppen. Jammer dat ik geen wit speel. :p
Offline LeKrutes LeKrutes heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 12:46
De kaart doet veel.
Kan. Als. Soort van fog dienen. Door alle beesten een Goat token te maken of alle beesten te veranderen in een Utvara Hellkite. Ik speel deze zelf in in mijn mass polymorph edh deck.

Deck:
EDH Mass polymorph
door LeKrutes
Commander WhiteBlueBlackRedGreen
Online Blasty Blasty heeft loyalty level 20 21-02-2018 om 13:27
Oke, wij hebben dat truukje dus verkeerd gespeeld xd
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 14 21-02-2018 om 15:35
Erg goede kaart! Heb 'm al gezien als Fog en als Alpha Strike!
eerste pagina  vorige pagina ... 71  72  73  74  75  76  77  78   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal