Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

16 september: Gratis Magic Event - Magic Open House Ixalan!

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Moderator offline Ralf Ralf heeft loyalty level Moderator 07-08-2017 om 13:49
Quote reactieReport reactie
Een GRATIS Magic event voor iedereen!

Magic Open House!

Tijd om je vrienden die je al jaren wilt leren Magicen mee te nemen! Want Magic Open House is niet alleen bedoeld voor iedereen die al Magic speelt, maar ook voor iedereen die nog nooit een kaart heeft aangeraakt! Dit is hét moment om je eerste potje Magic te spelen en kennis te maken met de Magic community!

Bij aanvang van het evenement ontvangt iedere deelnemer een gratis Welcome Deck. Vervolgens wordt er door een gecertificeerde Magic Judge een korte uitleg gegeven over de basisregels van Magic. Hierna is het tijd om landjes te droppen, spells te casten en je krachten te meten met rivaliserende Planeswalkers! Aan de hand van de Welcome Decks spelen we vier games Magic tegen verschillende tegenstanders. Na afloop van deze vier games krijgt iedere deelnemer een veelzijdig cadeautje!

Als het goed is heb je na deze vier games de basisregels in de vingers en de smaak te pakken. Nu is het tijd voor een gezellig Standard toernooitje! Tijdens dit toernooitje zijn alle Standard decks toegestaan. Dit kan dus je Welcome Deck zijn, maar ook bijvoorbeeld een Planeswalker Deck (verkrijgbaar in de winkel) of voor de gevorderde spelers een zelf samengesteld deck.

Als je als doorgewinterde Standard expert je eigen deck meeneemt, denk er dan aan dat het vandaag niet gaat om winnen, we zijn er om met z'n allen een Magische middag te hebben! Zorg er voor dat je deck niet te ingewikkeld is, en niet alleen leuk om mee te spelen, maar ook leuk om tegen te spelen. Pro tip: neem extra (eenvoudige en leuke) Standard decks mee om uit te lenen!

Alle belangrijke informatie op een rij:

Datum: Zaterdag 16 september
Formaat: Welcome Deck + Standard
Kosten: Gratis
Aantal plaatsen: 40
Rondes: 4 games!
Aanvang: 11:15, zaal open om 10:30 uur

Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties: De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti's en broodjes gezond in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven: Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Prijzen: We spelen bij de Magic Open House niet voor de winst. Toch valt er behoorlijk wat te winnen. Nieuwe Magicers hebben er een leuke nieuwe hobby bij! Als Magic al je hobby is heb je er na deze dag nieuwe medespelers bij! Daarnaast mag je aan het einde van de dag je Welcome deck mee naar huis nemen. Iedere speler ontvangt daarnaast een veelzijdig cadeautje!

Tenslotte is er voor iedereen een geweldig extraatje! Een full-art kaart van de nog uit te komen set Ixalan!

Inschrijvingen:
01. Jan van der Ham
02. Atour Mousavi Gourabi
03. Edwin Vreugdenhil
04. Hidde Pierhagen
05. Conny Wullings
06. Topanga Smit
07. Rob Smit
08. Jacco Grebe
09. Stefan de Bruin
10. Yoshi Verspaget
11. Cesc Varkevisser
12. Mirthe Winter
13. Jeff Giesbers
14. Jill Giesbers
15. Eric Brinks
16. Stefan Brinks
17. Vincent Brozius
18. Orin van Loon
19. Anne Oostenbrug
20. Dion Terwiel
21. Christopher Reichling
22.
...
40.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.00 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Ralf op 15-09-2017 om 16:35
Offline isz242 isz242 heeft loyalty level 1 13-08-2017 om 00:18
Ja hoor.... als doorgewinterde speler kom ik voor het hoge fun gehalte.... en ik ga mijn best doen om een berg budget standard decks te prepareren ;) .... (easy give-aways) . gelukkig heb ik nog eventjes om te deckbuilden hahaha... dus graag inschrijven voor dit event ... oh ja ... ik kom wel uit de nachtdienst gelijk door, dus dat maakt mijn skills wel gelijk met een beginnende speler ... hahahaha....

Gewijzigd Laatst gewijzigd door isz242 op 13-08-2017 om 00:23
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 01-09-2017 om 08:17
Mocht je gaan, hier is nog een handige handleiding van Gavin :)
Offline Obituary Obituary heeft loyalty level 0 02-09-2017 om 09:29
Goedemorgen, bij deze wil ik mijn partner en mijzelf aanmelden. Voor haar is het de eerste echte kennismaking met magic. Jeff en Jill Giesbers
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 05-09-2017 om 16:06
Jullie staan erbij, veel plezier!
Online Teferi Teferi heeft loyalty level 4 12-09-2017 om 16:23
Is er een indicatie tot hoe laat het ongeveer zou duren? :)
Offline AncientOne AncientOne heeft loyalty level 19 13-09-2017 om 17:38
Schrijf mij maar in samen met mijn zoon Stefan! :)
Hij is goed in Hearthstone, maar weet niets van Magic.
Ik weet zelf niets van Standard... :)
Offline vbrozius vbrozius heeft loyalty level 0 15-09-2017 om 09:18
Zet mij er ook maar bij. Kan ik nog een beetje oefenen voor volgende week.
Moderator offline Ralf Ralf heeft loyalty level Moderator 15-09-2017 om 13:44
Jullie zijn allemaal ingeschreven! Het duurt ongeveer tot een uurtje of 16:00.
Offline ODMvL ODMvL heeft loyalty level 0 15-09-2017 om 14:55
Voor mij en mijn vriendin graag.
Orin van Loon en Anne Oostenbrug
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 15-09-2017 om 15:05
Jullie staan erbij, veel plezier!
Offline roodgeval roodgeval heeft loyalty level 1 15-09-2017 om 18:45
Ik zou me graag aanmelden voor morgen, alvast even oefenen voor the pre-release. ;)
Offline foxy foxy heeft loyalty level 0 15-09-2017 om 21:54
Ik zou me ook graag inschrijven voor morgen,
Milton Fox mijn dci is 1030117530

Gewijzigd Laatst gewijzigd door foxy op 15-09-2017 om 21:55
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal