Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

22 juli: Standard Showdown

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Moderator offline Jan Jan heeft loyalty level Moderator 17-07-2017 om 10:43
Quote reactieReport reactie
Bazaar of Magic organiseert bijna elke zaterdagmiddag Standard Showdown! Kom langs en speel vier ronden van het meest dynamische Magic format, Standard! Nog geen Standard deck? Begin dan met een Planeswalker Deck en geef je eigen draai aan het deck door een aantal kaarten te vervangen!

Standard Showdown boosters:
Bij de Standard Showdown kan je niet alleen reguliere boosters winnen, maar ook Standard Showdown boosters! In een Standard Showdown booster vind je een full-art basic land van Hour of Devastation; twee rares of mythics van sets uit Standard; een foil common, uncommon of Hour of Devastation full-art basic land; en een foil rare of mythic uit een Standard serie! Je kan Standard Showdown boosters winnen door bovenaan het eindklassement te eindigen, maar we reserveren er ook altijd een paar voor de meest creatieve decks of de meest toffe plays. Je maakt dus altijd kans op Standard Showdown boosters!

Standard Showdown agenda:
22 juli: Standard Showdown
29 juli: Standard Showdown
12 augustus: Standard Showdown
19 augustus: Standard Showdown

Aanvang:
12:00 uur

Schieweg 87 C
2627 AT Delft

Bazaar of Magic ligt op ongeveer tien minuten lopen vanaf station Delft Zuid.
Je kan bij Bazaar of Magic gratis parkeren direct voor de deur!

Kosten:
5 euro

Consumpties:
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's op het menu staan.

Prijzen:
Elke zaterdag worden er maar liefst negen Standard Showdown Boosters weggegeven, vijf ervan gaan naar winnaars van het event, de andere vier kun je verdienen met bijzondere acties en decks. Uiteraard zijn er ook boosters Hour of Devastation te winnen!

Inschrijven:
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de avond zelf!

Inschrijvingen:
01. Danny de Waard
02. Michel Vargas Flores
03. Atour Mousavi Gourabi
04. Thomas van der Krogt
05.
06.
07.
08.
...

Gewijzigd Laatst gewijzigd door MagnusMagicus op 19-07-2017 om 16:23
Offline micvarga micvarga heeft loyalty level 0 18-07-2017 om 19:25
Ik wil graag mee doen. (Michel Vargas Flores)
Offline BuidingMage BuidingMage heeft loyalty level 6 19-07-2017 om 15:12
Ik doe ook mee!
Offline Thomasvdk Thomasvdk heeft loyalty level 20 19-07-2017 om 16:16
ovb
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-07-2017 om 16:23
Genoteerd!
Offline Xicitos Xicitos heeft loyalty level 2 21-07-2017 om 10:52
Ik ben er ook bij
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal