Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

[AKH] Amonkhet

eerste pagina  vorige pagina ... 31   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 02-05-2017 om 18:15
Quote reactieReport reactie
Ik heb Kefnet the Mindful wel net toegevoegd aan mijn Iron Maiden deck, maar geen deck om 1 van de goden gebouwd.
Offline nederland439 nederland439 heeft loyalty level 8 03-05-2017 om 00:50
Ga Kefnet the Mindful zeker toevoegen aan mijn mono-blue deck met als thema: raap meer kaarten. In dat deck is het geen probleem om 7 kaarten in de hand te hebben.
Offline Darksoul93 Darksoul93 heeft loyalty level 19 03-05-2017 om 19:19
De nieuwe Magic Story, over Gideon die de zwarte Trial ondergaat:
http://magic.wizards.com/en/articles/archive/magic-story/brazen-2017-05-03
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 13 04-05-2017 om 01:08
Ben benieuwd of iemand succes heeft gehad met Cycling in Amonkhet draft!

Ik hoopte Rood te kunnen spelen, maar eerste booster was Drake Haven en geen Rode uncommon. Al snel dook er meer van hetzelfde op, zonder genoeg om alsnog rood te bouwen. Uiteindelijk GUB deck met wat manafix, Cycling, en een paar grote beesten (Greater Sandwurm, River Serpent). Qua cycling support de Drake Haven, een Faith of the Devoted, Pitiless Vizier, Hekma Sentinels, Shadowstorm Vizier.

Vond het wel leuk, en ik kon synergy regelmatig gebruiken, maar het was me veel te sloom. Zowel tegen decks met rood, als eentje met Trial of Strength: Keihard verloren.

Benieuwd of mensen dezelfde ervaring hebben, of dat je met bepaalde kaarten het toch kunt laten werken. :)
Offline Dwergkip Dwergkip heeft loyalty level 9 04-05-2017 om 09:36
Heb zelf met de release Archfiend of Ifnir Amonkhet gespeeld samen met wat cycle kaarten. Heel handig om van die X/1 X/2's af te komen met een paar goedkope cycle kaarten. bijvoorbeeld met: Horror of the Broken Lands Amonkhet voor 5 mana een leuk kaartje. Maar voor 1 mana kun je al je opponent's creatures -1/-1 geven.
Verder dan dit heb ik niet echt de effecten van cycling in mijn games voorbij zien komen. Maar er zijn zeker mooie combo's te maken met deze kaarten. Ben heel erg benieuwd in elk geval :)

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Dwergkip op 04-05-2017 om 09:36
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 13 05-05-2017 om 05:31
Ohja, die archfiend is wel de baas. Waarschijnlijk de beste kaart met Cycling. Als je die uit pakje 1 haalt en vol focust op Cycle in UB, zou het misschien wat kunnen worden. In Blauw zaten ook een paar 1 Mana Cycling abilities. Lijkt een klein verschil, maar met die Enchantments waar je 1 colorless moet betalen voor de triggered ability, is dat wel prettig. Kun je tenminst op beurt 5 (met 5 land drops) die Enchantment neerleggen, 1x Cycle met 1x Triggered Ability.
Offline Thomasvdk Thomasvdk heeft loyalty level 20 21-05-2017 om 22:45
Weet iemand of er ook nog een giftbox komt?
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 17 21-05-2017 om 23:07
Ik had volgens mij elders gelezen van niet ivm 25 jaar enzo. Maar niet 100% zeker
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 22-05-2017 om 00:39
Ik had inderdaad ook begrepen dat er geen giftbox komt van Amonkhet.
Offline hallowman3 hallowman3 heeft loyalty level 20 27-05-2017 om 22:15
Nog een survey voor de ge´nteresseerden.
Offline Thomasvdk Thomasvdk heeft loyalty level 20 27-05-2017 om 23:00
Quote:
MagnusMagicus 22-05-2017 om 00:39
Ik had inderdaad ook begrepen dat er geen giftbox komt van Amonkhet.

:* :* :*
Gemiste kans
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 17 27-05-2017 om 23:11
Nope, geen box
https://twitter.com/trickmtg/status/854759441597579264?lang=en

Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 28-05-2017 om 00:38
Volgens mij niet zozeer een gemiste kans, als wel een kans om iets anders te doen.
eerste pagina  vorige pagina ... 31   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal