Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

[C17] Commander 2017

eerste pagina  vorige pagina ... 21   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline Pelgrim1994 Pelgrim1994 heeft loyalty level 9 31-08-2017 om 11:51
Quote reactieReport reactie
Ik had telkens maar 4 of net aan 5 wizards liggen en ik had niet genoeg mana om zowel Inalla te casten als mana open te houden voor mijn controll spells. Had voornamelijk alleen landjes en een Unstable Obelisk. Had zelfs een aantal beurten geen land op hand gehad om te spelen, ondanks de vele card draw. Hierdoor zat ik telkens met de keuze, speel ik Inalla voor wat meer power op het bord of speel ik mijn removal spell/ hou ik mana over voor mijn counter spell of iets.

Tegen de tijd dat ik Inalla wel speelde was het potje eigenlijk al beslist en deed ik meer damage door gewoon aan te vallen met mijn wizards.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 31-08-2017 om 15:24
Vandaag op kantoor in de pauze een potje gespeeld met Wizards vs Vampires. Holy shit wat komen die Vampires hard uit de startblokken zeg! Ik was echt constant in de verdediging door te chumpen. Het hielp ook niet dat er in beurt 3 al een Blind Obedience lag en later ook een Door of Destinies en ik maar geen removal pakte. En toen kwam ook nog Kindred Boon....Uiteindelijk met een Memory Plunder de Mortify die mijn Inalla, Archmage Ritualist sloopte kunnen hergebruiken om de Boon te slopen, en toen de Rakdos Charm en Crosis's Charm eindelijk naar boven kwamen was het weer even adem halen.

Ik heb met Kindred Dominance het tij gekeerd, maar er bleven maar frickin' Vampires komen! Edgar Markov is ook echt eng omdat hij haste heeft...zeker toen er nog 5 charge counters op Door of Destinies lagen was dat geen lolletje.

We hebben de pot niet uitgespeeld (ik had een meeting :p), maar ik was net wel echt gestabiliseerd en ik pakte wel 3-5 kaarten per beurt tegenover de 1 kaart van de Vampires, dus ik denk dat ik het wel gered zou hebben. Aan de andere kant had het Vampires deck me ook best goed alsnog omver kunnen lopen.

Ik vond de decks zeer aan elkaar gewaagd en heel vet om mee te spelen.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 01-09-2017 om 08:35
Gister Cats vs Vampires. Mana liep wat stug voor Edgar en aan de overkant lagen na verloop 4 * Bloodforged Battle-Axe en de eminence van Arahbo, Roar of the World had al wat katten +3/+3 bonus gegeven die ik eerst met de gratis vampieren had kunnen chump blocken.

Hier en daar wat board wipes over en weer dus echt board state opbouwen zat er niet in. Ik had wel een Underworld Connections dus kon zowaar wat kaarten extra trekken (maar ten koste van een mana minder dus was pijnlijk wat ik ook deed)

2 maal de roar kunnen slopen maar mana aan de andere kant liep hard dus de derde keer kreeg ik weer de ability van de hoofdkat naar mijn hoofd en kreeg ik dankzij Raksha Golden Cub en de roar ability en de +3/+3 bonus en twee bijlen een berg double strike trample over me heen. Einde pot :)

Maar wel leuk :d
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 02-09-2017 om 13:53
Gisteravond redelijk spontaan een avondje Magic. Eerst waren we met twee (Tudou en ik) en later voegde stefke78 zich bij ons. We hebben alleen maar precon C17 gespeeld en het was geweldig :).

We hadden Cats en Dragons gesleeved liggen, en Stefke78 had Vampires meegenomen. We hebben die in alle combinaties tegen elkaar gespeeld, met diverse Commanders. In alle gevallen liepen de decks goed tegen elkaar met interessante bordsituaties en flinke combats.

Ik heb zelf alleen tegen Dragons gespeeld, maar wel met Vampires met zowel Edgar Markov als Mathas, Fiend Seeker als Commander. Met Edgar had ik turn 3 een Captivating Vampire liggen en dat was insane. Ik had door de tokens van Edgar heel snel 5 Vampires liggen en kon daarmee het bord controleren. Ik had wat manaproblemen in eerste instantie, maar toen ik op de 6 mana zat en 6 Vampires op het bord had moest ik wel Edgar spelen. Dat was een vette aanval, maar daarna kwam een boardwipe en was ik wel flink teruggezet.

Met Mathas had ik hem in beurt 3 liggen en kon ik hem daarna equippen met Blade of the Bloodchief. Ik heb veel levens en kaarten gehad van de bounty counters en veel Commander damage gedaan. Maar als je boardstate gesloopt wordt, dan is opbouwen toch best wel lastig :).

Katten heb ik gespeeld met Arahbo, Roar of the World als Commander (waarbij ik per ongeluk vals speelde door de 2e ability van Arahbo te gebruiken terwijl hij in de Command Zone lag :%), met Nazahn, Revered Bladesmith en met Mirri, Weatherlight Duelist. Vooral die met Mirri staat me bij. Wat een powerhouse. Ik had wat equipment op haar gegooid en ze was unbeatable. (Mass)removal? Gewoon hercasten, herequippen en beuken. En je kunt niet eens hard teruggeslagen worden :d. Het was bijna zonde dat Sword of Vengeance haar Vigilance gaf :p.

Al met al ben ik zeer overtuigd van deze decks. Ze zijn out-of-the-box zeer speelbaar, en volgens mij zijn er met alle decks meerdere richtingen waar je heen kunt bouwen, en ze zijn ook goed om te slopen en deels in andere decks te doen. Ge-wel-dig!
Offline EnchantedBunny EnchantedBunny heeft loyalty level 14 04-09-2017 om 00:54
De draken en de wizard decks waren behoorlijk eng! =]

+2/+2 double strike :* , daarentegen, voor een hele tribe? Craaaaazy!
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 04-09-2017 om 11:42
Ik heb nog een paar keer Kess, Dissident Mage kunnen testen. Ik ben niet zo wild van het gehele storm principe voor dit deck, aangezien het een enorme bullseye op je hoofd tekent. Mijn spellslinger variant werd als acceptabel beschouwd door de groep en kon zich goed staande houden. Aetherflux Reservoir en Sphinx-Bone Wand hebben echt bergen werk verzet om mij in leven te houden en de tegenstander uit te schakelen. Het is wel een deck dat moeite heeft met de constante stroom aan removal en agro die het tegen zich kreeg en een paar kaarten vond ik echt onderpresteren: Burning Vengeance, Increasing Ambition, Increasing Vengeance. De eerste omdat het effect te klein is, en de andere twee omdat ik zelden kaarten zocht en het kopieren van spells in dit deck niet echt nuttig is. Ik verwacht deze nog te gaan vervangen door extra finishers en wat protectie. Omdat ik het spellstorm gedeelte niet imposant genoeg vond, verwacht ik Tendrils of Agony ook nog wel te vervangen door een wat sterkere finisher. Misschien een Bolasje of zo. Magus of the Mind is overigens wel prima.
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 08-09-2017 om 15:12
Erg leuk om te lezen allemaal. heb het idee dat ik een van de weinigen ben die de deckjes volledig uitelkaar heb getrokken om de kaarten in andere decks te stoppen. Wat dat betreft is C17 ook een succes, veel nuttige toevoegingen!
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 08-09-2017 om 22:44
Net nog een leuk potje.

Tegen het katten deck en daar lag na verloop van tijd een Jedit Ojanen of Efrava met een Quietus Spike met een paar vier Bloodforged Battle-Axeen die ook nog +3/+3 en +X/+X kreeg.

Gelukkig een Kindred Boon dus mijn vampieren waren Indestructible. Maar toch een paar keer halveren door de spike.
Maar dat kon ik ook! Met Blood Tribute en dankzij kicker weer een berg leven.

Wat echt als een speer liep waren Blade of the Bloodchief, Black Market samen met Skullclamp.

Elke vampire cast was een clamp op het Vampire token, 2 kaarten pakken en 2 +1/+1 dankzij de blade, die een paar keer verhuisd dus kon bijna 30 damage blocken met een paar grote vampieren. En de markt stond ook ergens in de 10 mana extra (tegen een Zendikar Resurgent aan de katten kant)

Het mooiste was New Blood, had ik ineens

Arahbo, Roar of the World
Legendary Creature - Vampire Avatar
Eminence At the beginning of combat on your turn, if Arahbo, Roar of the World is in the command zone or on the battlefield, another target Vampire you control gets +3/+3 until end of turn.
Whenever another Vampire you control attacks, you may pay 1 ManaWhite ManaGreen Mana. If you do, it gains trample and gets +X/+X until end of turn, where X is its power.
5/5

Toen was het handje schudden :)

Een paar keer bijna dood gekrabt maar Vampieren gaan niet zo snel dood :d

Gewijzigd Laatst gewijzigd door n4ppy op 08-09-2017 om 22:45
eerste pagina  vorige pagina ... 21   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal