Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

[E02] Explorers of Ixalan

eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 12-10-2017 om 21:44
Quote reactieReport reactie

Explorers of Ixalan is nu te preorderen!
Online vanmaanen vanmaanen heeft loyalty level 6 12-10-2017 om 21:47
Wat zit hier precies in?
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 12-10-2017 om 21:54

Dat is wat we nu weten, en check hierboven en bij het product zelf voor de kaarten die we al weten.
Online Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 13-10-2017 om 08:20
Even een vraagje c.q. opmerking. Zijn alle kaarten uit deze set Standard legal? Ik krijg dat zo even niet snel gevonden. Ze worden geprint met het expansie symbool van Ixalan en ik kan me niet voorstellen Wizards een ongelofelijk onduidelijke situatie wilt creëren door kaarten met een symbool van een Standard legal set gedeeltelijk wel en niet legaal te maken in Standard.
Online Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 13-10-2017 om 09:17
Ik vermoed toch van niet, lijkt me nogal wat om zomaar Quicksilver Amulet en co. in standard te plempen.

Wel eens dat het onduidelijk is.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 18 13-10-2017 om 09:41
[quote forum=134176]
Even een vraagje c.q. opmerking. Zijn alle kaarten uit deze set Standard legal? Ik krijg dat zo even niet snel gevonden. Ze worden geprint met het expansie symbool van Ixalan en ik kan me niet voorstellen Wizards een ongelofelijk onduidelijke situatie wilt creëren door kaarten met een symbool van een Standard legal set gedeeltelijk wel en niet legaal te maken in Standard.
Het is niet het zelfde symbool. Ixalan is een kompas, dit is een stuurwiel (als ik kijk naar het symbool op Merfolk Sovereign hier boven)
Online AncientOne AncientOne heeft loyalty level 19 13-10-2017 om 09:49
Quote:
Eclavyrr 13-10-2017 om 08:20

Het expansion symbol van Explorers of Ixalan wijkt wel degelijk af van het expansion symbol van Ixalan:

Alles met het symbool van Explorers of Ixalan is een reprint en dus NIET legal in Standard (TENZIJ het origineel in Standard zit (maar dat is volgens mij (tot nu toe) nog niet het geval bij de gespoilde kaarten))
Quote:
Though thematically themed to Ixalan, the set is not considered to be part of the Ixalan block.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door AncientOne op 13-10-2017 om 09:58
Online Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 13-10-2017 om 10:15
Duidelijk, ik kon de verschillen tussen de symbolen niet zo goed zien, maar goed om te weten :)
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 13-10-2017 om 15:20
Correct, Explorers of Ixalan maakt kaarten niet Standard legal, net zoals Modern Masters dat ook niet deed.
eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal