Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Het FNM promo 2017 topic

eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline RexRegis RexRegis heeft loyalty level 6 22-05-2017 om 18:22
Quote reactieReport reactie
Op de Fatal push promo staat als nummer 008 wat op augustus zal slaan. Maar ze hebben nadat de promos geprint zijn de volgorde omgegooit. Gelukkig maar want zou sowieso twee vrijdagen in augustus missen.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 22-05-2017 om 20:25
Ik heb ze online gezet!

Reverse Engineer Friday Night Magic
Renegade Rallier Friday Night Magic
Fatal Push Friday Night Magic
Offline Darksoul93 Darksoul93 heeft loyalty level 20 23-05-2017 om 00:11
Goeie keuzes, Wizards is lekker bezig met de FNM promo's de laatste tijd :)
Offline AncientOne AncientOne heeft loyalty level 19 14-06-2017 om 17:18
Quote:
RexRegis 22-05-2017 om 18:22
Op de Fatal push promo staat als nummer 008 wat op augustus zal slaan. Maar ze hebben nadat de promos geprint zijn de volgorde omgegooit. Gelukkig maar want zou sowieso twee vrijdagen in augustus missen.

De volgorde is toch echt éérst Fatal Push (augustus) en dan Renegade Rallier (september)...
Zie de event guide op deze foto van Hour of Devastation promo materiaal:

Quote:
August: Fatal Push
September: Renegade Rallier

Gewijzigd Laatst gewijzigd door AncientOne op 14-06-2017 om 17:20
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 15-06-2017 om 08:29
Wat is die bruin/zwarte meuk in het plastic?
Offline MtgLuckerFTW MtgLuckerFTW heeft loyalty level 6 15-06-2017 om 08:54
Dat zijn vermoedelijk de nieuwe dice voor zo'n prerelease insert. In plaats van the Five Trials, krijgen we nu the Five Hours, met een nieuwe dice.
Offline Darksoul93 Darksoul93 heeft loyalty level 20 16-07-2017 om 22:06
Wizards gaat na september stoppen met FNM promo's in de huidige vorm... In plaats van de standard-legal promo kaarten zoals ze nu zijn, kan je voortaan alleen nog foil double-sided tokens als promo's winnen op FNM.

Toelichting van Wizards: http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/store-play-evolves-2017-07-16
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 17-07-2017 om 08:15
Ik, als token aficionado, ben zelf alleen maar voor meer tokens en speciale tokens spreken me wel aan! Maar om daar nou de FNM promo voor te laten vallen... Ik weet het niet. WotC doet zoveel moeite om spelers naar de FNMs toe te trekken en ik heb het idee dat dit het tegenovergestelde effect gaat hebben.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 17-07-2017 om 08:49
Aan de andere kant zijn veel FNM promo's niet heel spannend en is de foil doublesided token erg goed ontvangen.
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 17-07-2017 om 12:54
Quote:
Darksoul93 16-07-2017 om 22:06
Wizards gaat na september stoppen met FNM promo's in de huidige vorm... In plaats van de standard-legal promo kaarten zoals ze nu zijn, kan je voortaan alleen nog foil double-sided tokens als promo's winnen op FNM.

Toelichting van Wizards: http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/store-play-evolves-2017-07-16

double-sided foil tokens is cool, beetje jammer dat het ten koste van de huidige FNM promo's gaat echter. Maar heb je die foil Rebecca Guay landjes gezien?!
Offline MalcolmS MalcolmS heeft loyalty level 2 17-07-2017 om 13:01
dat is standard showdown, dat heeft niets te maken met de nieuwe FNM promo's/tokens.
Die landjes in de showdown boosters is naar mijn mening een goed idee, maar het verwijderen van de promo's?
nee, tokens zijn niet noodzakelijk om te kunnen spelen, speelbare kaarten wel en mensen willen kunnen spelen met hun promo's...
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 17-07-2017 om 13:36
Kijk, ik zal toegeven dat best veel van de FNM promo's niet je van het zijn. Maar kaarten zoals Fatal Push Friday Night Magic, Serum Visions Friday Night Magic, Unlicensed Disintegration Friday Night Magic en Aether Hub Friday Night Magic om er maar eens een paar te nomen zijn ideaal voor FNM spelers om of hun deck mooier mee te maken, maar ook belangrijk: je kunt ze ruilen voor net die staples wat je nodig hebt, of een zwik kaarten voor je casual deck. Ik denk dat de tokens niet die ruilwaarde gaan hebben.

Persoonlijk heb ik liever de tokens, omdat ik tokens spaar en sommige tokens zijn een ramp om te krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat er zat mensen niet blij mee zijn.

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Eclavyrr op 17-07-2017 om 13:37
Offline kolonelnick kolonelnick heeft loyalty level 17 17-07-2017 om 17:58
Ik vind het jammer, er zal vast wel een andere manier zijn om tokens aan de man te krijgen. Geef anders elke attendant van een fmn een token en geef de promos aan de top 8 van de avond ofzo (en maak de tokens dan gelijk een stuk beter of misschien full arts ofzo) Ik denk dat dat een betere move is. De fnm promo volledig vervangen vind ik een slecht idee en ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

(tokens zijn nog steeds cool hoor. i love my double sided zombie)
eerste pagina  vorige pagina  1  2   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal