Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

[HOU] Hour of Devastation

eerste pagina  vorige pagina ... 11  12  13   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline RadioDragon RadioDragon heeft loyalty level 16 23-06-2017 om 17:17
Quote reactieReport reactie

okay wow O.O

Offline derooy89 derooy89 heeft loyalty level 13 23-06-2017 om 17:57
Ben ik nou zoo? Of slaat torment of hailfire alles??!! Ramp naar 8 of 10.. Gg?
Offline Morph Morph heeft loyalty level 20 23-06-2017 om 18:12

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Morph op 23-06-2017 om 18:15
Offline AncientOne AncientOne heeft loyalty level 18 24-06-2017 om 01:05
Quote:
derooy89 23-06-2017 om 17:57

Nee hoor... Tegen die tijd heb ik hooguit nog 2 kaarten op hand, dus ik kies wel 6 tot 8x de discard mode, waardoor ik beide overgebleven kaarten discard, terwijl ik mij hoofdschuddend afvraag waarom jij zoveel mana betaalt voor een megaslechte Mind Rot... :)

Dit soort kaarten die de keuze aan de tegenstander overlaat, is vrijwel nooit goed... Zo ook deze...

Gewijzigd Laatst gewijzigd door AncientOne op 24-06-2017 om 01:12
Offline derooy89 derooy89 heeft loyalty level 13 24-06-2017 om 01:45
Quote:
AncientOne 24-06-2017 om 01:05
Quote:

Nee hoor... Tegen die tijd heb ik hooguit nog 2 kaarten op hand, dus ik kies wel 6 tot 8x de discard mode, waardoor ik beide overgebleven kaarten discard, terwijl ik mij hoofdschuddend afvraag waarom jij zoveel mana betaalt voor een megaslechte Mind Rot... :)

Dit soort kaarten die de keuze aan de tegenstander overlaat, is vrijwel nooit goed... Zo ook deze...

Hoe ik hem las, ik dacht dat je de 3 leven alleen kon voorkomen door ook daadwerkelijk te discarden. Of de 2e optie dan te gebruiken.
Offline nederland439 nederland439 heeft loyalty level 8 24-06-2017 om 02:29
Quote:
derooy89 24-06-2017 om 01:45
Quote:
Quote:

Hoe ik hem las, ik dacht dat je de 3 leven alleen kon voorkomen door ook daadwerkelijk te discarden. Of de 2e optie dan te gebruiken.

Ik lees hem ook zoals derooy89. Naar mijn mening moet elke player X keer kiezen tussen 3 levens verliezen, sacrafice creature of discard card. Volgens mij moet je volgens de regels wel een geldig target hebben dus kun je alleen scraficen zolang je creatures hebt en kaarten discarden zolang je kaarten in je hand hebt.
Offline Flappie1 Flappie1 heeft loyalty level 8 24-06-2017 om 05:56
Die torment is gewoon insane.... commander decks willen hem allemaal!!

Oh eh voor de vraag van derooy89 en AncientOne: als je niet kan discarden omdat je geen kaarten op hand hebt moet je 1 van de 2 andere opties nemen! en om ook direct duidelijk te maken dat het werkt en de kaart dus heel sterk is:

Remorseless Punishment doet in dit geval hetzelfde (het laten kiezen van modi door een tegenstander) en hierover zegt the gatherer in een errata op 22/1/2016:

The player canít choose to discard two cards unless he or she has at least two cards in hand. Similarly, that player canít choose to sacrifice a creature or planeswalker unless he or she controls one. This means that if the target opponent doesnít have two cards in hand and doesnít control a creature or planeswalker, that player will lose 5 life and then lose 5 life again.

En ja dit is dus een bom van een kaart! als ik deze dan ook mag pullen op de prerelease dan gaan we black/x control draaien!
Offline Dordledum Dordledum heeft loyalty level 20 24-06-2017 om 09:24
"Each opponent" :d ja, prima voor Commander!
Moderator offline Zoockey Zoockey heeft loyalty level Moderator 24-06-2017 om 11:30
Quote:
Quote:

De heren in de posts hierboven hebben gelijk hoor. Je verliest 3 levens tenzij je een geldig alternatief hebt. Dus tenzij je een kaart discard of een nonland permanent sacced, verlies je gewoon 3 levens per cycle...

Gewijzigd Laatst gewijzigd door Zoockey op 24-06-2017 om 11:31
Offline hallowman3 hallowman3 heeft loyalty level 20 26-06-2017 om 08:49
Is het vanavond het Hour of Revelation of komt dat later pas?
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 26-06-2017 om 09:12
Meestal wordt de complete spoiler bekend gemaakt op de vrijdag voor de Prerelease, dus aanstaande vrijdag.
Offline hallowman3 hallowman3 heeft loyalty level 20 26-06-2017 om 09:26
Ah ik dacht maandag, van al dat gewacht krijg ik toch wel last van mijn Fraying Sanity. Thanks Mark.
Online RexRegis RexRegis heeft loyalty level 5 26-06-2017 om 09:37
Nieuwe spoiler:

Ammit Eternal 2B

Creature ó Zombie Crocodile Demon (Rare)

Afflict 3

Whenever an opponent cast a spell ,put a -1/-1 counter on ~.
Whenever ~ deal combat damage to a player ,remove all -1/-1 counters from it.
5/5

Mooie toevoeging voor Hapatra, Vizier of Poisonsdeck

Gewijzigd Laatst gewijzigd door MagnusMagicus op 26-06-2017 om 09:52
Offline RickA RickA heeft loyalty level 4 26-06-2017 om 09:40
Ben ik nou de enige die Farm /// Market en Struggle /// Survive nogal raar vindt? De twee helften hebben niets met elkaar te maken, ik dacht dat dat juist wel de bedoeling was.
Moderator online MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 26-06-2017 om 09:42
Nee, dat was me ook al opgevallen. Is vast de schuld van Bolas :)
Offline Reynaerd Reynaerd heeft loyalty level 12 26-06-2017 om 09:51
Tolarian Community College heeft ook een kaart gespoilerd:
In deze video kan je de kaart vinden. Let op, het is wel een lange video. Voor degenen die de video niet willen zien:

[k]Refuse // Cooperate[/k]

Refuse 3 ManaRed Mana

Instant Rare

Refuse deals damage to target spell's controller equal to that spell's converted mana cost.

Cooperate 2 ManaBlue Mana

Instant

Aftermath

Copy target instant or sorcery spell. You may choose new targets for the copy.
Offline Roks1983 Roks1983 heeft loyalty level 9 26-06-2017 om 10:11
[k]Refuse // Cooperate[/k] is wel een hele leuke kaart voor Commander :d
eerste pagina  vorige pagina ... 11  12  13   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal