Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

[UN3] Unstable

eerste pagina  vorige pagina  1  2  3  4  5  6  7  8   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline Slagbroder Slagbroder heeft loyalty level 8 05-12-2017 om 09:26
Quote reactieReport reactie
Ik zag net op Mythicspoiler langskomen dat er verschillende art bestaat voor Target Minotaur Unstable en Secret Base Unstable. Voor Very Cryptic Command Unstable zouden er verschillende versies bestaan met verschillende opties en ook Ineffable Blessing Unstable zou met een alternatieve optie bestaan.
Offline robbertvanderkleij robbertvanderkleij heeft loyalty level 20 05-12-2017 om 11:31
Quote:
Slagbroder 05-12-2017 om 09:26
Ik zag net op Mythicspoiler langskomen dat er verschillende art bestaat voor Target Minotaur Unstable en Secret Base Unstable. Voor Very Cryptic Command Unstable zouden er verschillende versies bestaan met verschillende opties en ook Ineffable Blessing Unstable zou met een alternatieve optie bestaan.
Voor de heren van de BoM waarschijnlijk een uitdaging, met al die verschillende versies van kaarten die functioneel anders zijn, maar voor ons heel cool! Ik snap nu de 'very' cryptic command nu ook iets beter.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 05-12-2017 om 15:20
Oh my lord! Er schijnen 5 Very Cryptic Commands te zijn, 5 Secret Base, 4 Target Minotaurs, 3 Ineffable Blessing en meerdere verschillende flavorteksten op Amateur Auteur (Ravnica the musical en Zendikar the musical in ieder geval).

BRILJANT.
Offline kolonelnick kolonelnick heeft loyalty level 17 05-12-2017 om 16:33
Er zijn ook verschillende versies van Garbage Elemental, Knight of the Kitchen Sink en Sly Spy
Ook zouden er verschillende killbots zijn met verschillende namen, maar deze heb ik nog niet gezien.
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 06-12-2017 om 08:03
Wordt een knap lastige set om zo te verzamelen :)
Offline goeth78 goeth78 heeft loyalty level 11 06-12-2017 om 08:52
Degene die bedacht heeft om vier versies te maken van Extremely Slow Zombie mogen ze ook een lintje geven.

De art duidt zo te zien op de vier seizoenen (een kerstmuts in de winter :) ), maar nog het mooiste: de flavortekst:

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...
... aaaaaaiiiii ...
... iiiiinnnnn ...
... nnnnnsssss!

Gewijzigd Laatst gewijzigd door goeth78 op 06-12-2017 om 08:52
Offline Gruul Gruul heeft loyalty level 0 06-12-2017 om 08:59
Meest briljante vind ik momenteel de verschillende versies van Extremely Slow Zombie Unstable

Waarbij de art veranderd, met alle vier de jaargetijden (incl. Zombie met kertsmuts :d ) En de zombie heeeeeel langzaam zijn hand heft, door de seizoenen heen.
Online Magicfreak Magicfreak heeft loyalty level 6 07-12-2017 om 17:50
Dat is letterlijk voor je ook al gezegd (behalve dat van die hand).
Offline RadioDragon RadioDragon heeft loyalty level 18 07-12-2017 om 19:06
https://magic.wizards.com/en/products/unstable/askurza is live, en het valt mee met hoe wacky de abilities zijn.
Online Magicfreak Magicfreak heeft loyalty level 6 07-12-2017 om 19:26
Grappig, al zijn top abilities zijn van andere planeswalkers :d
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 07-12-2017 om 20:21
De andere abilities ook volgens mij :)
Online Magicfreak Magicfreak heeft loyalty level 6 07-12-2017 om 20:35
Ja, inderdaad.
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 07-12-2017 om 23:12
Ik heb bij de kaarten met meerdere versies wat trivia neergezet, zoals Sly Spy. Als je nog leuke trivia hebt, laat het hier of bij de kaart weten!
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 15-12-2017 om 13:46
Ok dames en heren, wie heeft er al Unstable kaarten gebruikt buiten draft? Wie heeft ze in zijn of haar Commander deck gedaan of een Un-cube gemaakt? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Offline JEV JEV heeft loyalty level 10 15-12-2017 om 18:22
Enkel de tokens nog. Ze zijn heel mooi. Vooral de Goat token Unstable
Offline Eclavyrr Eclavyrr heeft loyalty level 20 18-12-2017 om 11:35
Ik ben samen met een vriend bezig met een contraption commander deck voor Breya. Het leek ons leuk om deze toch wel overpowered commander over een nieuwe boeg te gooien.
eerste pagina  vorige pagina  1  2  3  4  5  6  7  8   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal