Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën


Magic aanbiedingen
 

Bomat Courier

 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline jesse0272 jesse0272 heeft loyalty level 1 12-08-2017 om 10:40
Quote reactieReport reactie
Hoi,

Stel je voor je hebt 5 kaarten op je Bomat Courier maar de tegenstander doet destroy of deal 1 damage kaart mag in zijn burt dan ook de 1 mana abilty gebruiken op de kaarten te pakken of ben je ze ale 5 kwijt?

Jesse

Gewijzigd Laatst gewijzigd door MagnusMagicus op 12-08-2017 om 13:21 (kaartlinkjes ajb.)
Offline Blasty Blasty heeft loyalty level 20 12-08-2017 om 11:04
Quote reactieReport reactie
Ja dat mag, de activated ability van Bomat Courier kun je altijd activeren in reactie op een spell of ability van je tegenstander.

Zolang je Red Mana open heb liggen is er weinig dat je tegenstander kan doen om de ability tegen te houden. Zelfs als jij de Courier activeert (en dus sacrificed) heeft het geen nut voor je tegenstander om te reageren met een removal/damage spell, want de Courier wordt gesacrificed als cost, en de ability gaat al op de stack.

De enige manier om de Courier tegen te houden is iets dat de ability countert zoals een Nimble Obstructionist of Disallow.
Offline jesse0272 jesse0272 heeft loyalty level 1 13-08-2017 om 12:00
Quote reactieReport reactie
Quote:
Blasty 12-08-2017 om 11:04
Ja dat mag, de activated ability van Bomat Courier kun je altijd activeren in reactie op een spell of ability van je tegenstander.

Zolang je Red Mana open heb liggen is er weinig dat je tegenstander kan doen om de ability tegen te houden. Zelfs als jij de Courier activeert (en dus sacrificed) heeft het geen nut voor je tegenstander om te reageren met een removal/damage spell, want de Courier wordt gesacrificed als cost, en de ability gaat al op de stack.

De enige manier om de Courier tegen te houden is iets dat de ability countert zoals een Nimble Obstructionist of Disallow.

Als de tegenstander een deal 2 damage kaart op gooigt en in activeer mijn abilty verliest de tegen stander dan zijn damage kaart of mag hij een andere target kiezen dan?
Moderator online marcoboth marcoboth heeft loyalty level Moderator 13-08-2017 om 12:36
Quote reactieReport reactie
De kaart is dan al gecast, het target staat al vast. Omdat de courier weg is, wordt de kaart gecounterd door de spelregels.
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Onderwerp gesloten
 
0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal