Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën

Magic aanbiedingen

Tips voor mijn infect deck

1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Offline ike ike heeft loyalty level 3 13-02-2018 om 08:33
Quote reactieReport reactie
Hallo ik heb een infect deck gemaakt en ik wil het verbeteren, dus kan iemand bij helpen?
Tips en commentaar gevraagt.

Dit is mijn deck:
Deck:
infect 2.0
door ike
Modern WhiteBlueBlackRedGreen

(het heet infect 2.0 omdat ik al een ander infect deck heb gemaakt)

Gewijzigd Laatst gewijzigd door MagnusMagicus op 13-02-2018 om 09:36 (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 13-02-2018 om 09:40
Wat voor tips zoek je? Ik bedoel, je speelt infect, je speelt unblockable...wil je tips voor betere kaarten? Wil je tips tegen specifieke decks? Ga je toernooien spelen? Wat wil je eraan verbeteren? Hoe meer jij vertelt, hoe beter advies wij kunnen geven!

Ik heb wel een tip: Google is your friend :). Als je googled op Modern Infect Deck List dan krijg je deck ik 5 miljoen lijsten die je kunt bekijken :d. Wat bij mij nog zo snel opkomt zijn spells die voor zo weinig mogelijk mana zo veel mogelijk power boost geven (want je hoeft maar 10 'damage' te doen). Mutagenic Growth, Groundswell en Become Immense komen zo bij me op.
Offline BuidingMage BuidingMage heeft loyalty level 10 13-02-2018 om 16:14
Might of Old Krosa is volgens mij ook wel handig.
Offline ike ike heeft loyalty level 3 15-02-2018 om 16:54
Misschien zouden wat creatures wel fijn zijn, dus heeft iemand een idee? Ik vind het ook goed als je een goede combo weet.
 1   volledige onderwerp op 1 pagina weergeven
Vorige Reageren

0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal