Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën


Magic aanbiedingen
 

Hostage Taker (foil) | Ixalan

€ 22,00

Hostage Taker (foil) uit Ixalan

Hostage Taker (foil) | Ixalan
 
Hostage Taker Ixalan (Rare) Ixalan € 10,80
 Nu kopen
Hostage Taker (Russian) Ixalan (Rare) Ixalan (Russian) € 15,00
 Nu kopen
Hostage Taker (foil) Ixalan (Rare) Ixalan (foil) € 22,00
 Helaas niet op voorraad
Kaartnaam Hostage Taker
Editie Ixalan (Rare) Ixalan (Rare)
 
Manacost 2 ManaBlue ManaBlack Mana
Kaarttype Creature - Human Pirate (2/3)
 
Artiest Wayne Reynolds
Niet op voorraad

Handige informatie over Hostage Taker (foil)

Oracle tekst
When Hostage Taker enters the battlefield, exile another target creature or artifact until Hostage Taker leaves the battlefield. You may cast that card for as long as it remains exiled, and you may spend mana as though it were mana of any type to cast that spell.
Trivia  
Hostage Taker heeft errata, hij exiled another target creature or artifact. Hij kan dus niet zichzelf targeten.

Commentaar op Hostage Taker

Om commentaar te geven op Hostage Taker dien je eerst in te loggen.
Offline Magicfreak Magicfreak heeft loyalty level 5 03-12-2017 om 09:23
Ik denk omdat die zeldzamer zijn :)
Offline BuidingMage BuidingMage heeft loyalty level 7 03-12-2017 om 08:53
waarom is de russische zo duur?
Moderator offline marcoboth marcoboth heeft loyalty level Moderator 12-10-2017 om 18:51
Yep, daarom voorloor diegene ook. Voor die keuze moet je clicken dat je de hostage taker kopieerd. De hostage taker zelf moet en heeft maar 1 legal target en gebeurt daarom automatisch. Het is een loop die je kan stoppen.
Online Reynaerd Reynaerd heeft loyalty level 13 12-10-2017 om 18:35
Ehm, de Clone is een MAY ability, dus hij lijkt mij niet infinite te gaan. Wellicht is het een instelling van MTGO dat je de Clone altijd als een ander creature het veld op laat komen.

Quote:
You can choose not to copy anything. In that case, Clone enters the battlefield as a 0/0 Shapeshifter creature, and is probably put into the graveyard immediately.
Moderator offline Jeff Jeff heeft loyalty level Moderator 12-10-2017 om 11:10
Heerlijk, 2 Hostage Takers (een van de tegenstander) en een Clone gaan nog steeds infinite, ondanks de errata op deze kaart.

Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=VBrrkaeuDaM&feature=youtu.be&t=25m39s
Meer commentaar weergeven
 
0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal