Contact | Home | Klantenservice

Afrekenen | Mijn account | Winkelwagen  
  Losse Magic Kaarten Sealed Packs Assorted Packs Magic Accessoires Magic Merchandise  

losse magic kaarten
overige producten
Product Categoriën


Magic aanbiedingen
 

Odric, Lunarch Marshal | Shadows over Innistrad

€ 0,80

Odric, Lunarch Marshal uit Shadows over Innistrad

Odric, Lunarch Marshal | Shadows over Innistrad
 
Kaartnaam Odric, Lunarch Marshal
Editie Shadows over Innistrad (Rare) Shadows over Innistrad (Rare)
 
Manacost 3 ManaWhite Mana
Kaarttype Legendary Creature - Human Soldier (3/3)
 
Artiest Chase Stone
Niet op voorraad

Handige informatie over Odric, Lunarch Marshal

Oracle tekst
At the beginning of each combat, creatures you control gain first strike until end of turn if a creature you control has first strike. The same is true for flying, deathtouch, double strike, haste, hexproof, indestructible, lifelink, menace, reach, skulk, trample, and vigilance.

Commentaar op Odric, Lunarch Marshal

Om commentaar te geven op Odric, Lunarch Marshal dien je eerst in te loggen.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 16 20-03-2017 om 08:18
Thanks, zo had ik hem ook uiteindelijk gejudged voor de match tussen mijn vrouw en zoon maar moe dus niet 100% zeker, dan toch maar even langs de head judge :d
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 19-03-2017 om 18:34
Helemaal correct! Zie ook de Combat Phase Helpdesk pagina. Beginning of combat is de eerste stap in combat, declare attackers (dan wordt een creature attacking) is de tweede en dan pas verschijnt het Angel token van Geist of Saint Traft. Maar goed, de Saint deelt wel hexproof uit ;).
Offline Reynaerd Reynaerd heeft loyalty level 12 19-03-2017 om 18:29
Yep, de token wordt pas gemaakt in de Declare attackers phase, en die komt na de Beginning of Combat phase. Die token zal dus ook geen buff van Odric krijgen.
Offline n4ppy n4ppy heeft loyalty level 16 19-03-2017 om 17:41
Nog even terug, de agel token van Geist of Saint Traft komt te laat om flying te geven (toch? ;))
Moderator offline MagnusMagicus MagnusMagicus heeft loyalty level Moderator 03-05-2016 om 15:20
Dat werkt! Beide triggeren tegelijkertijd. Je legt eerst de Odric trigger op de stack en dan de Machinations. De Machinations resolved eerst en geeft een creature indestructible. Dan resolved Odric en die geeft al je creature indestructible.
Meer commentaar weergeven
 
0 producten
Mijn winkelwagen
Handige Links
Magic forums
Magic decks

Magic nieuws
Magic columns

Klantenservice
Magic helpdesk
Nu op de BoM
Magic forums
Magic decks

Deck commentaar
Kaart commentaar
Product commentaar
  Contact   |   Home   |   Klantenservice Afrekenen   |   Mijn account    |   Winkelwagen  
iDeal Magic the Gathering winkel
Bazaar of Magic © 2012
PayPal